A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si desitges continuar creixent en l’àmbit Administratiu, tens una gran atenció al detall i capacitat resolutiva, i vols fer un pas cap a una carrera professional plena d’oportunitats i creixement, has de continuar llegint, perquè això, és per tu.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Actualment ..
Cerquem un/a Administratiu/iva per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missió serà:
Assegurar el manteniment eficient i precís de la base de dades interna, gestionant els subministraments, transfers, factures e incidències.
Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees:
1.Mantenir els canals de registres nets fent subministraments dels magatzems i gestió de subministraments electrònics.
2.Validació de factures en programa DOCEO al dia
3.Introduir comandes de socis (Transfers), gestionar incidències de les comandes Transfers.
4.Comptabilització de factures de proveïdors.
Com ens agradaria que fossis:
·Disposessis de CFGM/CFGS en Administració i Finances.
·Mínim 2 anys d’experiència realitzant tasques administratives.
·Disposessis d’experiència en facturació ( Gestió incidències, comptabilitzar..)
·Tinguessis un alt domini de ERP’s i eines de gestió de BBDD.
·Tinguessis habilitats per la introducció de dades i la gestió de comandes.
·Molt valorable la experiència en gestió de subministraments i transfer dins d’un ERP.
·Fossis una persona amb competències per la gestió d’incidències i la rapida solució de problemes.
·Alt domini Excel
·Et consideris una persona amb grans habilitats comunicatives, atenta al detall, resolutiva iamb capacitat d’organització i adaptabilitat.
·I el més important, que fossis una persona proactiva amb gran ambició i enorme jugador/a d’equip.
Que et podem oferir?
·Formar part d’una gran empresa competitiva, líder i en continuat creixement.
·Oportunitats de desenvolupament professional i creixement.
·Posició Indefinida
·Jornades intensives
·Política salarial competitiva
·Retribucions flexibles (Mútua, Ticket Restaurant, Ticket Guarderia..)
·Beneficis socials (Càtering, descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).
I ara què?
A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.
Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!