A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, si tens passió per l'organització, el control precís dels processos administratius i et motiva la responsabilitat de gestionar tasques clau en l’àmbit de la Direcció Tècnica,i vols fer un pas cap a una carrera professional plena d’oportunitats i creixement, continua llegint, perquè aquesta oportunitat és feta a mida per a tu.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Actualment ..
Cerquem un/a Administratiu/iva per donar suport al Director de Centre /Direcció tècnica per unir-se al nostre equip de València. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missió serà:
Col·laborar i donar suport en la realització de les tasques de Direcció Técnica per assegurar el compliment de les Bones Pràctiques de Distribució i ISO 9001. Garantir un servei excel.lent pel soci.
Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees:
-Estupefaents: Preparació proposta de comandes d’estupefaents, devolucions, abonaments, caducats, traspassos entre centres.
-Seguiment i gestió del llistat de caducitats mensuals
-Gestió d’alertes sanitàries (Registre i control d’unitats retirades)
-Assegurar la formació del personal del centre.
-Seguiment i gestió d´abonaments.
-Verificació i arxiu de registres de neteja, D&D i manteniment del magatzem
-Seguiment i registre de documentació de transport.
-Gestió i seguiment de serveis addicionals: medicació hospitalària, vacunes personalitzades, MHDA, multizona,....
-Contacte amb laboratoris i magatzems: incidències, reclamacions de qualitat, ...
-Participar en el Seguiment i Implantació de les BPD's al Magatzem:
-Creació de nous documents: PNT, IT, Procotols
-Validació operatives del centre (preparació termolàbils, gestió acumuladors,…)
-Validació de les rutes de transport de magatzem.
-Validació i auditories al personal extern magatzem
-Assegurar formació personal centre
-Participar en les inspeccions/ certificacions i gestió /seguiment de les NC juntament amb el superior: Alimentació, ISO 9001 i Medicaments.
-Registre de No conformitats i accions correctores.
-Registre de control de canvis.
-Gestió amb el soci i clients: Col·laborar en la preparació al centre del PFC i participar en la resolució de dubtes (Fedesk).
- Assegurar el manteniment de la temperatura en el centre: ubicació sondes, calibració, documentar excursions.
-Relacions amb tercers (formació, registres, AT, pnt´s, seguiment incidències).
Com ens agradaria que fossis:
·Disposessis del CFGS Administració i Finances, o similar. Valorable formació en gestió de qualitat o normatives relacionades amb el sector farmacèutic.
·Mínim 1 any d’experiència com Administratiu/iva Logístic o Administratiu/iva en Departament de Qualitat.
·Dominessis paquet office, essencial Excel i gestió de BBDD.
·Disposessis de coneixement de les normatives ISO 9001, BPD's i altres normatives de qualitat.
·Tinguessis la capacitat per gestionar i arxivar documentació en entorns regulats i la capacitat de control de processos logístics i gestió de comandes i devolucions.
·Et consideris una persona amb capacitat organitzativa i de planificació, destaques per la teva atenció al detall, a més, et caracteritzes per ser autònoma, amb una grans habilitats comunicatives i una actitud proactiva i innovadora, sempre orientada a la millora contínua i l’assoliment d’objectius.
I el més important, que et consideressis un/a enorme jugador/a d’equip.
Que et podem oferir?
·Formar part d’una gran empresa líder en el sector, competitiva, en plena innovació, amb un ambient laboral proper, inspirador i ambiciós.
·Oportunitats de desenvolupament professional i creixement.
·Posició Indefinida
·Flexibilitat horària
·Política salarial competitiva
·Retribucions flexibles (Mútua, Ticket Restaurant, Ticket Guarderia..)
·Beneficis socials (Descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).
I ara què?
A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.
Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!