A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per aquest motiu, cerquem un/a Administratiu/iva, algú amb ganes d’impulsar l’oferta formativa de Fedefarma cap a nous nivells d’excel·lència. Si tens passió per l’organització, ets meticulós/a en la gestió de processos i et motiva la idea de ser el punt de connexió entre farmàcies, ponents i el nostre equip, i vols fer un pas cap a una carrera professional plena d’oportunitats i creixement, continua llegint, perquè aquesta oportunitat és feta a mida per a tu.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Actualment ..
Cerquem un/a Administratiu/iva per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missió serà:
Realitzar tasques administratives que acompanyen a l'activitat del departament. Col·laborar en l'organització de l'oferta formativa i el desenvolupament dels serveis de innovació.
Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees:
Oferta formativa Fedefarma presencial i online (PFC, jornades, PFG, tallers), com per exemple:
1.Resolució de dubtes i necessitats de les farmàcies adherides.
2.Seguiment de les inscripcions
3.Contacte amb ponents.
4.Organització dels materials.
5.Gestió administrativa de les activitats i serveis inclosa la facturació dels cursos.
6.Organització esdeveniments formatius: sales, caterings, calendaris, comunicació socis i ponents.
7.Gestió dels proveïdors del departament i comunicació amb finances.
8.Seguiment dels KPI´S de formació (valoració socis, inscrits…)
Tasques relacionades amb la comunicació amb el Soci, organització de formacions i seguiment dels pressupostos i despeses dels cursos.
Com ens agradaria que fossis:
·Disposessis del CFGS Administració i Finances, o similar. Valorable formació complementària en esdeveniments o gestió de formació
·Mínim 2 anys d’experiència en una posició similar, preferentment en sectors relacionats amb la formació o organització d’esdeveniments. Experiència en gestió administrativa i pressupostària.
·Disposessis de coneixements i experiència amb ERP i Mailing MKT, d’experiència amb gestió de BBDD i seguiment KPI’s, nivell avançat amb eines ofimàtiques avançades (Excel, PP..)
·Una persona amb capacitat per gestionar pressupostos i controlar despeses i coneixements i experiència en facturació i processos administratius.
·Et consideris una persona amb capacitat organitzativa i de planificació, destaques per la teva atenció al detall, a més, et caracteritzes per ser autònoma, amb una grans habilitats comunicatives i una actitud proactiva i innovadora, sempre orientada a la millora contínua i l’assoliment d’objectius.
I el més important, que et consideressis un/a enorme jugador/a d’equip.
Que et podem oferir?
·Formar part d’una gran empresa líder en el sector, competitiva, en plena innovació, amb un ambient laboral proper, inspirador i ambiciós.
·Oportunitats de desenvolupament professional i creixement.
·Posició Indefinida
·Flexibilitat horària
·Política salarial competitiva
·Retribucions flexibles (Mútua, Ticket Restaurant, Ticket Guarderia..)
·Beneficis socials (Descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).
I ara què?
A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.
Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!