A Fedefarma tenim clar que l’èxit dels nostres projectes és fruit de les persones que formem part del nostre equip. Els nostres quasi 100 anys d’experiència ens han ensenyat que el canvi és l’única constant. La nostra història és un testimoni d’adaptació, excel·lència i determinació. Per això, cerquem un/a Enginyer/a d'Organització amb el repte de transformar i optimitzar els nostres magatzems, millorant l'eficiència tècnica i tecnològica i elevant la qualitat dels serveis per oferir una experiència d'excel·lència als nostres clients interns. Si estàs preparat per liderar aquesta transformació, amb una mentalitat estratègica i orientada a la innovació, continua llegint: aquesta és l'oportunitat per fer un gran salt en la teva carrera professional, on el teu talent marcarà la diferència.
Ens coneixes?
Som una cooperativa creada per a farmacèutics des del 1928, gairebé centenaris, som una empresa de distribució farmacèutica líder a Catalunya i present a Comunitat Valenciana, formada per diferents socis on oferim diversos serveis integrals del sector. Més enllà de la distribució farmacèutica, oferim altres serveis de valor afegit a les farmàcies com Gestió i dinamització, Formació i Solucions Digitals.
Actualment ..
Cerquem un/a Enginyer/a d'Organització per unir-se al nostre equip. En aquest rol, formaràs part d’una organització que s’enorgulleix del seu llegat i el seu compromís amb la qualitat en la distribució farmacèutica. La teva tasca serà fonamental per a continuar brindant els serveis de primera classe els nostres clients.
Per tant, la teva missió serà:
Millorar la eficiència tècnica i tecnològica dels magatzems i la qualitat en els diferents serveis contractats per prestar un servei d'excel·lència als clients interns de Fedefarma.
Les teves funcions i responsabilitats estaran relacionades amb les següents àrees:
EDIFICIS/INSTAL·LACIONS
1.Controlar acompliment en la planificació de manteniment preventiu
2.Conèixer l'estructura i muntatge d'instal·lacions dels magatzems, així com els paràmetres bàsics de disseny i el seu funcionament.
3.Coordinar les intervencions de les incidències i avaries amb les diferents empreses de manteniment.
4.Confecció i gestió de BBDD de legalitzacions, inspeccions de les instal·lacions.
5.Comprovar regularment el compliment de paràmetres de Seguretat Industrial.
6.Propostes tècniques per millorar eficiència energètica dels magatzems.
7.Relacions amb l'Administració en aspectes de permisos i llicències.
SERVEIS GENERALS/PROJECTES
1.Assignar i revisar tasques de subcontractes que gestionen serveis.
2.Suport tècnic en nous projectes en l'àrea d'Organització..
3.Assignar i revisar tasques de subcontractes que gestionen serveis.
4.Col·laboració en l'anàlisi de costos, selecció d'ofertes i viabilitat en els projectes d'inversió.
COMPRES
1.Gestionar les compres de consumibles tècnics, seleccionant el millor proveïdor en termes de cost, qualitat i servei.
2.Recerca continua de noves oportunitats en les compres de despesa recurrent.
3.Mesurar el grau d'assoliment d'objectius de proveïdors per la seva posterior avaluació.
ADMINISTRACIÓ I FINANCES
1.Gestió de la facturació de determinades partides, des de la seva recepció fins la renovació final.
Com ens agradaria que fossis:
·Disposessis del Grau en Enginyeria Industrial. Molt desitjable Màster o Postgrau en eficiència energètica.
·Mínim 2 anys d’experiència com a Enginyer de projectes, en gestió i execució de projectes d’instal·lacions i optimització de processos.
·Tinguessis la capacitat per supervisar i controlar el cost de manteniments, materials i projectes.
·Dominessis l’eina d’Autocad per a la planificació i disseny d’instal·lacions, així com competència en software de simulació d’eficiència energètica.
·Tinguessis experiència amb sistemes de gestió ERP per al control de processos logístics i de magatzem.
·Disposessis de coneixement dels requisits legals i de seguretat per a magatzems de distribució, amb capacitat per supervisar el compliment de la normativa.
·Cerquem una persona amb sòlides habilitats d’organització, pensament analític i adaptabilitat, capaç de gestionar múltiples projectes amb eficàcia. Una persona que destaqui per la seva capacitat de treballar en equip, liderar col·laborativament, optimitzar processos i mantenir un alt nivell de rigor i comunicació.
·I el més important, que et consideressis un/a enorme jugador/a d’equip.
Que et podem oferir?
·Formar part d’una gran empresa líder en el sector, competitiva, en plena innovació, amb un ambient laboral proper, inspirador i ambiciós.
·Oportunitats de desenvolupament professional i creixement.
·Posició Indefinida
·Flexibilitat horària
·Política salarial competitiva
·Retribucions flexibles (Mútua, Ticket Restaurant, Ticket Guarderia..)
·Beneficis socials (Càtering, Descomptes productes de Parafàrmacia, formació amb Escoles de Negoci com la UOC, ESADE, ESIC..).
I ara què?
A FedeFarma valorem la diversitat i estem compromesos amb la igualtat d’oportunitats.
Per tant, busquem persones com tu! Si desitges formar part de la nostra empresa amb un model de gestió basat en les persones, la innovació i l’excel·lència, vine a formar part del nostre equip, que com bé hem dit a l’inici, l’èxit dels nostres projectes es deuen a les persones que formem part d’ell!